مردم هشت بندی استقبالی تاریخی از شهدای غواص خواهند داشت

 

خبرگزاری فارس: مردم هشتبندی استقبالی تاریخی از شهدای غواص خواهند داشت

حجت‌الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: عصر و زمان زندگی امام صادق (ع) یک فضای خاص بود.

وی ادامه داد: در مرحله نخست این که امام صادق (ع) محتوای دین را از تحریف و انحراف نجات داد و اجازه نداد عده‌ای که به نام عالم فقیه، قاری قرآن و محدث در جامعه پیدا شده بودند برای خویشاوندان، صاحبان قدرت و ثروت، محتوای دین را تغییر دهند.

بارانی با بیان اینکه امام با قوت مقابل آنان ایستاد، به برخی خدمات امام ششم به دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: تثبیت پایه‌ها و اصول مکتب تشیع در زمان امام باقر و امام صادق (ع) بنیان نهاده شد.

 امام جمعه بخش توکهور و هشتبندی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به تشییع پیکر پاک شهید مسلمی طی سال گذشته و طی ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) از تشییع و وداع و خاکسپاری دو شهید گمنام غواص همزمان با شهادت جانسوز امام ششم خبر داد و گفت: این آئین با حضور پرشور مردم بخش توکهور و شهر هشتبندی برگزار می‌شود.

بارانی همچنین به 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی شهید محمود صارمی به دست گروهک طالبان اشاره کرد و از خبرنگاری با عنوان حرفه‌ای با ارزش نام برد و افزود: اصحاب رسانه در هر کشور باید در جهت منافع ملی و خدمت به ملت تلاش کنند.
 
وی با ذکر این مطلب که افکار عمومی باید با اطلاع‌رسانی مناسب هدایت شوند، افزود: در این عرصه باید خبرنگار مسئولانه و دلسوزانه گام بردارد.

این مسئول افزود: در کنار بیان مشکلات و کاستی‌ها چه در عرصه بین‌المللی و چه در عرصه داخلی و منطقه‌ای خبرنگار باید با صداقت و در جهت حفظ منافع نظام سعی و کوشش کند.

امام جمعه بخش توکهور و هشتبندی با بیان اینکه هنوز هیچ عجله‌ای برای رد یا تصویب متن توافق هسته‌ای وجود ندارد، گفت: توافق باید تضمین‌کننده امنیت ملی ایران باشد.

وی همچنین با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در این راستا اظهار داشت: بررسی و کارشناسی در این راستا باید دقیق و توسط دستگاه مسئول صورت گیرد.

بارانی افزود: کسی حق ندارد مذاکرات را به نام حزب و گروه خاصی مصادره کند چراکه در زمینه پیروزی یا شکست همه نگران نظام و انقلاب هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط آرش

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)